Autor Wątek: Regulamin forum LotrOnline.pl  (Przeczytany 8639 razy)

Offline me_love_u

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 43
Regulamin forum LotrOnline.pl
« : Kwiecień 22, 2008, 18:59:10 »
Regulamin forum LotrOnline.pl.

Rozwój forum wymaga przestrzegania kilku zasad które zapewnią porządek. Zasady te muszą być przestrzegane bez wyjątku. Wszystko dla dobra społeczności graczy Lotr Online.

Postanowienia wstępne

1 - Administracja forum (w skrócie Administracja) to ogół osób z uprawnieniami pozwalającymi na zarządzanie forum.

2 - Użytkownikiem forum (w skrócie Użytkownik) nazywamy każdą osobę, która zarejestruje się na forum. Użytkownik forum może posiadać jedno konto. Istnieje możliwość posiadania większej ilości kont, ale w tym celu należy obowiązkowo powiadomić Administracje forum. Nie zgłoszenie rejestracji kolejnego konta, może zakończyć się blokadą wszystkich kont Użytkownika.

3 - Zarządzanie forum to możliwość edycji wpisów użytkowników, kasowanie wiadomości, przeglądanie i zapisywanie adresu IP użytkownika forum oraz możliwość usunięcia/zablokowania jego konta. Zarządzanie forum to także możliwość dodawania nowych działów, przenoszenia ich w inne miejsca oraz ich edycja.

Postanowienia ogólne

4 – Na forum zabrania się Użytkownikom i Administracji:
- Łamania praw autorskich (Ustawa o Prawach Autorskich z dnia 4 lutego 1994r.)
- Propagowania nienawiści rasowej i religijnej (art.23 K.C. oraz art. 194,195,196 K.K.)
- Obrażania osób publicznych (art. 23 K.C.)
- Publikacji wulgarnych wypowiedzi (Ustawa o Języku Polskim z dnia 7 października 1999r.)
- Umieszczania prywatnych danych osobowych i teleadresowych oraz innych szczególnie wrażliwych.

5 – Na forum zabrania się Użytkownikom umieszczania informacji:
- Noszących znamiona ofert sprzedaży lub reklamowych, produktów i usług nie związanych z firmami posiadającymi pisemną umowę o współpracy z Administracją lub wydawcą gry Lotr Online.
- Odnosników do sklepów i aukcji internetowych oferujących sprzedaż wirtualnych przedmiotów, takich jak wirtualne złoto, konta do gry, postaci z gry, przedmioty z gry. Wyjątek mogą stanowić jedynie zaakceptowane wcześniej przez Administracje, oferty nie noszące znamion zorganizowanej działalności gospodarczej.
- Propagujących lub reklamujących stosowanie botów i innych programów ingerujących w pliki klienta gry lub automatyzujących rozgrywkę.
- Użytkownik wobec którego zostaną postawione, poparte niezbitym materiałem dowodowym, zarzuty stosowania takich programów zostanie zablokowany.
- Pomagających łamać regulamin gry Lotr Online, lub mających na celu oszukanie innych graczy.
- Mających na celu wyłudzenie wrażliwych danych innego Użytkownika. Na przykład takich jak login, hasło, numer karty kredytowej czy dane teleadresowe.

6 – Każdy Użytkownik jest zobowiązany do zachowania porządku na forum.
- Avatar Użytkownika nie może mieć większego rozmiaru niż 120 x 120 pikseli.
- Sygnatura Użytkownika nie może mieć większej powierzchni niż 200 (wysokość) x 500 (szerokość) pikseli.
- Rozmiar wszystkich plików zastosowanych jako avatar i sygnatura nie może przekraczać całkowitej sumy 300 kilobajtów.
- Użytkownik zobowiązuje się do stosowania czytelnej czcionki i formy wypowiedzi.

Postanowienia końcowe

7 – Użytkownik publikujący swoją wypowiedź upoważnia Administrację do:
- Zapisywania, przetwarzania i obróbki wypowiedzi. W pamięci komputera i nośnikach danych, jak również w formie drukowanej lub audiowizualnej.
- Włączenia jej (lub jej części) do innych publikacji i opracowań.

8 – Administracja posiada możliwości techniczne do archiwizowania i analizowania danych telemetrycznych, nazwy hosta i adresu IP Użytkownika przez nieokreślony czas. Takie informacje mogą zostać przekazane upoważnionym organom, w przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa lub na prośbę takich organów.

9 – Administracja nie bierze odpowiedzialności za treści wypowiedzi Użytkowników. W przypadku treści łamiących regulamin forum lub prawo, podejmie niezwłoczne działania celem ich usunięcia lub zarchiwizowania w niedostępnym dla Użytkowników miejscu, pozostawiając je do dyspozycji odpowiednich organów ścigania.

10 – Interpretacja regulaminu lub prawa pozostaje po stronie Administracji.

11 – Regulamin wchodzi w życie dnia 10 września 2007 roku. Użytkownik rejestrując się na forum, oświadcza tym samym że się z nim zapoznał i go zaakceptował.

12 – W sprawach nie opisanych w regulaminie decyzję podejmuje Administracja.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16