Autor Wątek: Manewry - conjunction, czyli fellowship manouver  (Przeczytany 11037 razy)

Offline Elenal

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Manewry - conjunction, czyli fellowship manouver
« : Marzec 21, 2009, 13:08:19 »
Podstawy

Manewry Drużynowe (wcześniej nazywane również kombinacją) są potężnym skoordynowanym atakiem grupowym. W zależności od kombinacji umiejętności wybranych przez poszczególnych członków drużyny, mogą spowodować dodatkowe obrażenia fizyczne, obszarowe, przywrócenia zdrowia, mocy, lub wszystkie z powyższych.

Gdy któryś z członków drużyny aktywuje manewry, na ekranie pojawia się Koło Manewrów, na którym każdy z graczy wybiera jedno zagranie:



Jeśli zaznaczysz zły cel po rozpoczęciu manewrów, zobaczysz pomocniczy przycisk (bullseye) zamiast Koła Manewrów. Naciśnięcie tego przycisku pomaga wybrać właściwego moba i przywróci Koło Manewrów. Pojawi się ono ponownie również w przypadku, gdy do wybrania celu użyjesz klawisza Tab.


Możliwość wykorzystania Manewrów Drużynowych pojawia się losowo podczas starć z wrogami elitarnymi lub lepszymi i jest sygnalizowana przez komunikat „X has broken the defences of Y” (gracz X przełamuje obronę przeciwnika Y)
Ponadto Burglar i Guardian mają w swym arsenale umiejętności, które mogą rozpocząć Manewry Drużynowe. Należy pamiętać, że tylko gracze na poziomie 12 lub wyższym mogą uczestniczyć w Manewrach.


Pojedyncze Drużynowe umiejętności

Siła Enta to prosty, silny atak fizyczny. Jako że więcej mocy oznacza więcej obrażeń, na 6 poziomie mocy staje się atakiem obszarowym o zasięgu 10m.

Duch ogiera przywraca moc. Na 2 poziomie odnawianie mocy ma charakter obszarowy. Na 5 dodatkowo przyzwany zostanie cień upadłego wojownika, aby na krótki czas wspomóc gracza w walce. 6 poziom spowoduje przyzwanie jeszcze potężniejszej zjawy.

Pajęczy podstęp jest połączeniem ataku fizycznego i efektów działających w czasie. Na 5 i 6 poziomie następuje 15 sekundowe obniżenie mocy, ataku i szybkości poruszania wroga.

Orli płacz przywracają graczowi punkty morale. Na 2 poziomie uzdrawianie ma charakter obszarowy i czasowy. 5 poziom dodatkowo niweluje efekt strachu (fear) , a 6 usuwa rany (wound)

Wybieranie Manewru jest podobne do innych działań jakie wykonuje postać w czasie walki. Aby móc wybrać umiejętność należy znajdować się blisko celu. Ogólnie rzecz biorąc niebieskie i zielone manewry mogą być wybierane z pewnej odległości, natomiast czerwone i żółte wymagają bezpośredniego kontaktu. Istnieją jednak wyjątki dla niektórych klas: Hunter może używać czerwonych i żółtych Manewrów z większej odległości niż inni.
Jeśli czerwona i żółta ikona nie wygląda jak te z Koła Manewrów, a ma zamiast tego strzałki, oznacza to, że można wykorzystać te umiejętności z daleka.

Wybór umiejętności na Kole Manewrów nie przerywa aktualnie wykorzystywanych sillów. Twój wybór nie będzie zaliczony do Manewru Drużyny dopóki nie wykonane zostaną wszystkie ataki i ich animacje.

Wybrany przez ciebie Manewr zostanie dodany do pierwszego wolnego slotu w kolejce. Twoja postać znieruchomieje, a kolor umiejętności pojawi się nad jej głową. Do czasu zakończenia Manewrów zatrzymane zostaną wszystkie auto- ataki i niemożliwe będzie korzystanie z innych umiejętności. Jeśli twoja postać się przemieści Manewr zostanie anulowany. Możesz jednak nadal brać udział w tym zagraniu o ile wystarczy ci czasu na wybranie kolejnej umiejętności, która zostanie dodana do pierwszego wolnego slotu, a nie w swoje pierwotne miejsce.

Kombinacje poszczególnych kolorów takie jak pary, trójki, czy strity powodują zwiększenie mocy takiego zagrania (poziomu). Obrażenia związane z czerwonymi i żółtymi Manewrami pozostają powiązane z graczem, który je zagrał. Udany combos po prostu zwiększa siłę skilli gracza. Z efektów obszarowych zielonych i niebieskich Manewrów korzystać mogą wszyscy członkowie drużyny znajdujący się w ich zasięgu. Im więcej graczy, tym możliwe jest uzyskanie wyższego poziomu konkretnego koloru i tym samym lepszego efektu.

Umiejętności aktywujące Manewry

Exploit Opening Burglar 12 lvl Ogłuszenie przeciwnika daje możliwość wykonania wspólnego ataku
Trip   Burglar  28 lvl  Powalenie wroga pozwala na wykonanie Manewru.
Exposed Throat  Burglar 39 lvl  Zadając przeciwnikowi duże obrażenia dodatkowo masz szansę na zainicjowanie Manewrów. Jest to legendarny skill dostępny po skompletowaniu "The Expert's Guide to Dirty Fighting"
Bags of Marbles Burglar  20 lvl  Powalenie przeciwnika dzięki temu przedmiotowi daje szansę na wykonanie Manewrów
Turn the Tables Guardian 36 lvl  Jesteś w stanie odpowiedzieć na atak wroga powalając go
To the King  Guardian 45 lvl  Potężny atak, który może przewrócić przeciwnika
Fray the Edge  Guardian  40 lvl  Skill, który gdy jest włączony zwiększa szanse drużyny na wykonanie Manewru
 
Kombinacje i ich działanie

Legenda:

G- Zielony        
R- Czerwony    
B- Niebieski      
Y- Żółty          

Parki:

Clash of Arms - RR -  Ty i twój Towarzysz miażdżycie swój cel jakby dostał się miedzy młot o kowadło.
Pojedynczy, wzmocniony atak fizyczny

Misdirection - YY - Współpracując z Towarzyszem jesteś w stanie zadać głębokie rany twojemu wrogowi.
Pojedynczy, wzmocniony atak, po którym przeciwnik raniony jest podwójnie co 2 sekundy przez 21 i 30 sekund.

Planned Attack- BB - Doskonała współpraca dodaje wam obu energii.
Nieco powera dla obu członków drużyny

Rallying Cry - GG - (też ładne) Ty i twój towarzysz wyzwalacie potężny okrzyk, który rozbudza światło w sercach pobliskich członków drużyny.
Leczenie na określonym obszarze co 2 sekundy przez 10 sekund.

Trójki:

Resounding Strikes - RRR- Uderzasz na przeciwnika ze swoimi Towarzyszami jak grom z jasnego nieba.
Pojedynczy, wzmocniony atak fizyczny

Deception - YYY - Współpracując z Towarzyszem jesteś w stanie zadać głębokie rany twojemu wrogowi. Początkowa współpraca pozwala pogłębić rany.
Pojedynczy, wzmocniony atak, po którym przeciwnik raniony jest podwójnie co 3 sekundy przez 21 i 36 sekund.

Three pronged Assault - BBB - Doskonała współpraca dodaje wam energii.
Nieco powera dla wszystkich członków drużyny

Mustering the Troops - GGG- Ty i twoi towarzysze wyzwalacie potężny okrzyk, który rozbudza światło w sercach pobliskich członków drużyny.
Leczenie każdego członka drużyny na pewnym obszarze co 2 sekundy przez 12 sekund.

 Wrath of the Righteous - YGR/RGY - Współpraca doprowadza do tego, że jesteście zdolni zmiażdżyć i zranić przeciwnika, dodatkowo wzmacniając morale towarzyszy.
Gracz, który wybrał czerwony kolor wykonuje wzmocniony atak fizyczny, natomiast gracz zagrywający kolor żółty wykonuje atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony co 3 sekundy prze 42 sekundy. Wszyscy członkowie drużyny na określonym obszarze odzyskują morale co 2 sekundy przez 14 sekund.

Strength of the Pure - GRB/BRG - Współpraca doprowadza do zadania miażdżącego ciosu przeciwnikowi, dodatkowo wzmacniając morale i dodając energii drużynie.
Gracz, który zagrał kolor czerwony wykonuje pojedynczy, wzmocniony atak. Wszyscy członkowie drużyny na danym obszarze otrzymują nieco powera i odzyskują morale co 2 sekundy przez 14 sekund.

 Sinister Plan - YBR/RBY - Pracując wspólnie tniecie przeciwnika, zadając mu głęboką ranę, dodatkowo dodając energii drużynie.
Gracz, który zagrał kolor czerwony wykonuje pojedynczy, wzmocniony atak, a gracz zagrywający kolor żółty atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy. Dodatkowo wszyscy członkowie drużyny odzyskują nieco powera.

Will of the Strong - GYB/BYG - Pracując wspólnie zadajecie przeciwnikowi głęboką ranę, dodatkowo wzmacniając morale i dodając energii drużynie.
Gracz, który zagrał kolor żółty wykonuje atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy. Wszyscy członkowie drużyny odzyskują nieco powera oraz co 2 sekundy przez 14 sekund morale.
By hellsing

Czwórki:

Hail of Blows – RRRR – Uderzasz na przeciwnika ze swoimi Towarzyszami jak grom z jasnego nieba
Pojedynczy, potężny atak

Chaos in the Rank – YYYY – Współpracując z Towarzyszem jesteś w stanie zadać głębokie rany twojemu wrogowi. Początkowa współpraca pozwala pogłębić rany.
Pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest podwójnie raniony co 3 sekundy przez 21 i 42 sekundy

Power of Numbers – BBBB – Doskonała współpraca dodaje wam energii.
Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera

Call to Arms – GGGG – Ty i twoi towarzysze wyzwalacie potężny okrzyk, który rozbudza światło w sercach pobliskich członków drużyny.
Leczenie na określonym obszarze co 2 sekundy przez 14 sekund

Ent’s Stand – RGYB (tiery 4/4/2/2/) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony co 3 sekundy przez 30 sekund. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 12 sekund

Noble’s Honour – BRGY – (tiery 4/2/#/4) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i działa przez cały czas

Silient Paths – YBRG – (tiery 4/2/2/4) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 12 sekund

Eagle’s Eyrie – GYBR – (tiery 4/2/2/4) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony co 3 sekundy przez 30 sekund. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 14 sekund

Pounding Echos – RRYY (tiery 2/2/2/2) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony przez cały czas

Planned Charge RRBB (tiery 2/2/2/2) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera.

Ent’s Heart – RRGG (tiery 2/2/2/2) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i trwa przez cały czas

Deadly Whispers YYBB (tiery 2/2/2/2) – Gracze, którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony przez cały czas . Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera

Silent Glory – YYGG (tiery 2/2/2/2) - Gracze, którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony przez cały czas. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i trwa przez cały czas

Noble Lineage – BBGG (tiery 2/2/2/2) - Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się przez cały czas

Piątki:

Entish Justice – RGYBR – (tiery 5/4/4/4/5) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 14 sekund

Wrath of the Oathbreakers – BRGYB – (tiery 5/#/#/#/5) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się przez cały czas. Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas widmo upadłego wojownika

Leaves of Lothlorien – YBRGY – (tiery 5/#/#/#/5) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas. Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się przez cały czas.

Valour Unashamed – GYBRG – (tiery 5/#/#/#/5) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 16 sekund. Wyleczone zostają również efekty strachu (fear)

Ent’s Rage – RRRYY – (tiery 3/3/3/2/2) –Z siłą Enta zadajecie przeciwnikowi poważne ciosy
 Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas.

Whispering Leaves – YYYRR – (tiery 3/3/3/2/2) – Drużyna rani i miażdży przeciwnika swym atakiem
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas.

Noble Blond – BBBGG – (tiery 3/3/3/2/2) – Jak ci o prawdziwie królewskiej krwi, drużyna odzyskuje nadwątlone siły
Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 10 sekund

Pure of Hart – GGGBB – (tiery 3/3/3/2/2) – Mężne serce nie zna strachu, w drużynę wstępuje nowy duch
Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 12 sekund

Szóstki:


Thunder of the Oakenshield – RGYBRG – (tiery 6/6/#/#/6/6) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak obszarowy o zasięgu 10 metrów, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas.  Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 18 sekund. Dodatkowo wyleczone zostają efekty strachu (fear) oraz ran (wound)


Wings of Windlord  - BRGYBR – (tiery 6/6/5/5/6/6) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak obszarowy o zasięgu 10 metrów, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas. Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 18 sekund. Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas potężne widmo upadłego wojownika

Dawn on the Deep – YBRGYB – (tiery 6/6/#/#/6/6) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy. Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się przez cały czas. Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas potężne widmo upadłego wojownika

Whispers Under the Mountain – GYBRGY – (tiery 6/6/#/#/6/6) - Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas. Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 18 sekund. Dodatkowo wyleczone zostają efekty strachu (fear) oraz ran (wound)

Break the Door – RRRRRY – (tiery 6/6/6/6/6/6) – Z wściekłością drużyna atakuje wszystkich pobliskich wrogów
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak obszarowy o zasięgu 10 metrów, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas. Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga.

Hew the Stone - RRRRRB – (tiery 6/6/6/6/6/6) –Drużyna bez lęku staje naprzeciw wroga, czując przypływ sił i wsparcie duchów
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak obszarowy o zasięgu 10 metrów. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera. Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas potężne widmo upadłego wojownika

Roll of Drum - RRRRRG – (tiery 6/6/6/6/6/6) - Drużyna zadaje przeciwnikowi dotkliwe straty, czuje przypływ nadziei, która odpędza strach i zwątpienie
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak obszarowy o zasięgu 10 metrów. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 18 sekund. Dodatkowo wyleczone zostają efekty strachu (fear) oraz ran (wound)

Tramp of Doom – RRRYYY – (tiery brak) - Drużyna dotkliwie rani przeciwnika
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony przez cały czas.

March of the Ents – GRRRRB – (tiery 6/6/6/6/6/6) - Niczym Entowie drużyna przedziera się przez hordy wrogów czując jak wstępują w nią nowe siły
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak. Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 18* sekund. Dodatkowo wyleczone zostają efekty strachu (fear) oraz ran (wound). Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas widmo upadłego wojownika
*Napisane jest, że przez 1 sekundę co oznacza błąd w tekście.

Chilli of Bone  - GYYYYB – (tiery 6/6/6/6/6/6) – Drużyna dotkliwie rani wroga, męstwo pozwala zapomnieć o strachu i bólu
Gracze, którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo raniony co 3 sekundy przez 42 sekundy.  Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga Wszyscy członkowie drużyny otrzymują nieco powera oraz morale, którego odnowa ma charakter obszarowy i odbywa się co 2 sekundy przez 18 sekund. Dodatkowo wyleczone zostają efekty strachu (fear) oraz ran (wound). Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas potężne widmo upadłego wojownika


Breath of Freedom – BRYYRB – (tiery 6/6/6/6/6/6) - Drużyna zadaje przeciwnikowi druzgocące ciosy, nowa nadzieja wstępuje w serca
Gracze, którzy zagrali czerwony wykonują pojedynczy, potężny atak obszarowy o zasięgu 10 metrów, a ci którzy zagrali żółty wykonują pojedynczy atak, po którym przeciwnik jest dodatkowo co 3 sekundy przez 42 sekundy.. Oprócz tego na 15 sekund obniżone zostają power, prędkość ataku i poruszania wroga. Oprócz tego gracze, którzy zagrali kolor niebieski przyzywają  na krótki czas potężne widmo upadłego wojownika

Typy Manewrów

Najprostszym rodzajem Manewru są Flushe. Aby je wykonać każdy członek drużyny musi wybrać ten sam kolor. Dostępne są dla 2,3 i 4 graczy w drużynie. Są to zagranie o pojedynczym efekcie (np. leczenia) lecz dużej skuteczności.
Nieco bardziej skomplikowane są Pary i „Full House” (2+3). Można je wykonywać gdy w drużynie znajduje się 4 lub 5 graczy. Dobrym pomysłem jest wcześniejsze ustalenie, którzy członkowie grupy pierwsi wybierają kolor, a dopiero potem dobrać drugi.
Należy pamiętać, że nie zawsze istnieje jedna kolejność. Przykładowo Deadly Whispers uzyskać można z kombinacji YYBB oraz BBYY.
Manewry wymagające najwięcej koordynacji to Strity. Aby wykonać takie zagranie należy obrać pierwszy kolor, a potem następne według kolejności na kole. Można je wykonywać gdy w drużynie znajduje się 3,4,5 lub 6 graczy. Aby udało się je wykonać można wcześniej ustalić w jakiej kolejności gracze będą wybierać swoje kolory. Manewry takie przeważnie skutkują wyleczeniem części ran, odnowieniem zapasów pawera, zwiększeniem obrażeń zadanych wrogowi oraz jego osłabienie. Dodatkowo w przypadku 5 i 6 osób kolory powtarzające się będą posiadać 5 lub 6 poziom (tier) co oznacza lepsze efekty udanego Manewru.
Kolory wybierać można zgodnie lub odwrotnie do wskazówek zegara. Przykładowo Wrath of the Righteous można osiągnąć prze RGY lub YGY.
Zauważyć trzeba także, że Koło Manewrów Huntera jest inne niż pozostałych graczy.
Ostatnim rodzajem są Manewry Unikalne. Są to zagrania o potężnym działaniu, lecz nie łatwo je wykonać. Gdy nie uda się wprowadzić całej kombinacji istnieje szansa, że zaliczona zostanie utworzona z mniejszej liczby prawidłowo ułożonych kolorów. Aby osiągnąć Unikalny Manewr trzeba jego kombinację wprowadzić dokładnie w takiej kolejności jak podano powyżej. Odwrotna lub inna kolejność może nie dać żadnego efektu.


Współpraca - hellsing

« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2010, 00:56:58 wysłana przez Huriel »
W prywatnej wiadomości jaką do mnie wysyłasz może znaleźć się przykładowo komplement pod moim adresem a nie pytanie, którego miejsce jest na forum.

Offline Avatarus

  • Administrator
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1070
    • Borówka Amerykańska
Odp: Manewry
« Odpowiedź #1 : Marzec 21, 2009, 19:49:55 »
całkiem fajnie, trzeba tylko jeszcze wypisać wszystkie kombinacje tych manewrów
Szukasz roślin do ogrodu? Może jakies rarytasy, ciekawostki, ogrodnicze. Mamy spory wybór borówki amerykańskiej

Offline Elenal

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Odp: Manewry
« Odpowiedź #2 : Marzec 21, 2009, 20:03:21 »
W miarę możliwości przetłumaczę cały artykuł. Z kombinacjami i resztą informacji.
W prywatnej wiadomości jaką do mnie wysyłasz może znaleźć się przykładowo komplement pod moim adresem a nie pytanie, którego miejsce jest na forum.

Offline hellsing

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 162
    • Narwhals
Odp: Manewry
« Odpowiedź #3 : Marzec 22, 2009, 18:04:20 »
Nich Cię Eru Jedyny ma w swojej opiece.

W opisie każdego"koloru" jest błąd.

Nie wiem gdzie te brednie wyczytałeś, ale tylko w nielicznych sytuacjach jeżeli dasz na 6k Enta będzie to atak aoe, tak samo z reszta jeżeli drożyna zrobi Conj powiedzmy RYGGBB to nie dostanie potężnego ducha, albo gdy Conj będzie GYGYYY to nie będzie to atak debuffujący potwora.
To wszystko zależy od ustawienia umiejętności w odpowiednią kolejność. Np. GYYYYB da drużynie "potężnego" ducha dodatkowo nieźle podleczy i zacznie zadawać DoT przeciwnikowi, ale GYYYYR nie zrobi nic poza odpaleniem każdego koloru z osobna...

Chyba, że jako poziom umiejętności uznajesz ilość jej w okienku. I tu cię zmartwię 4xR(albo5 dawno nie używałem) już robi aoe 5(albo 6 :) ) nie dodaje nic poza dodatkowym dem. A 5xB nie przyzywa ducha. Nie będe rozpisywał reszty, zasada jest podobna.

Dodatkowo Rune-keeper może uczestniczyć w FA na dystans. Hunter/RK na swój zasięg wybiera R/Y , dodatkowo każdy może wybrać na zasięg 25/30(nie pamiętam) G/B.

Offline Elenal

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Odp: Manewry
« Odpowiedź #4 : Marzec 22, 2009, 18:16:37 »
http://lorebook.lotro.com/wiki/Mechanics:Fellowship_Maneuvers

Ent's Strength is a simple, powerful melee attack. As it increases in power, it does more damage. At the 6th tier of power it becomes an AOE attack with a radius of 10 meters.

Nie widzę, żeby pisało "w nielicznych sytuacjach"

Przy RYGGBB rzeczywiście nie będzie ducha bo są 2 niebieskie Manewry a nie 5
Troszkę nie rozumiem też tego argumentu bo jeszcze do kombinacji nie doszedłem.

Z reszta nie ma sensu teraz dyskutować. Są 2 możliwości. Albo źródło kłamie albo ja kompletnie nie zrozumiałem tego co tam pisze. Zobacz wersje angielską czy potwierdza twoje słowa.
W prywatnej wiadomości jaką do mnie wysyłasz może znaleźć się przykładowo komplement pod moim adresem a nie pytanie, którego miejsce jest na forum.

Offline hellsing

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 162
    • Narwhals
Odp: Manewry
« Odpowiedź #5 : Marzec 22, 2009, 18:44:28 »
Przeczytałem cały artykuł i tam jest takie coś, ze oni nazywaj 6tym tierem nie 6xR tylko w którym bierze udział 6 osób i wtedy jeżeli on ma nazwę(czyli jest FM(jak nie ma nazwy to nazwijmy to conjaction, i określa sie chyba poziom(tier) jako ta cześć co jeszcze ma nazwę n. GGRRYB ma tier4)) i jest tam np. R, staje się on atakiem aoe. co by odpowiadało prawdzie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2009, 10:20:35 wysłana przez hellsing »

Offline Elenal

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Odp: Manewry
« Odpowiedź #6 : Marzec 22, 2009, 18:57:20 »
Nie wiem czy się ze mną zgodzisz ale wygląda na to że warg jest pogrzebany w kwestii właśnie tego poziomu, który nie jest wyjaśniony. Mnie wydawało się, że chodzi o ilość danego koloru w zagraniu. Możliwe jednak, że poziom daje tak jak mówisz każda osoba z drużyny.
W prywatnej wiadomości jaką do mnie wysyłasz może znaleźć się przykładowo komplement pod moim adresem a nie pytanie, którego miejsce jest na forum.

Offline hellsing

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 162
    • Narwhals
Odp: Manewry
« Odpowiedź #7 : Marzec 22, 2009, 19:49:07 »
Tak ja to wywnioskowałem, bo stosują zamiennie 2 rodzaje nazewnictwa. FM x osobowy i tiera x.


Offline B!G M00N

  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 462
Odp: Manewry
« Odpowiedź #8 : Marzec 23, 2009, 00:06:34 »
A ja nadal nie do końca wiem o czym wy właściwie mówicie. Znaczy rozumiem, iż chodzi o "poziom" manewru, ale może dowiemy się w jaki sposób się go uzyskuje?

@hellsing - nie każdy rozumie Twoje skróty. więc ktoś kto nie grał jeszcze za wiele (np: ja) ma problem z odczytaniem, czy może w związku z tym dawać w nawias wyjaśnienia? chociaż kilka razy


Offline hellsing

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 162
    • Narwhals
Odp: Manewry
« Odpowiedź #9 : Marzec 23, 2009, 10:32:06 »
R,G,B,Y- kolory poszczególnych manewrów, odpowiadają one kolorom tła(i zazwyczaj sie ich używa, nie słyszałem jeszcze żeby ktoś mówił na instancji/raidzie np. Use ent's streange!!! or jakieś inne określenie tego typu)
aoe to chyba każdy już wie areo of attack...
Z rozdziałem na conjaction i fm poddałem posta edycji, musimy wprowadzić jakiś podział albo znaleźć jakieś lepsze tłumaczenie(ja bym to po angielsku zostawił bo znowu pojawią się jakieś mroczne siły albo coś w tym guście...).

A cała afera jest spowodowana niereformowalnym językiem polskim i tym, że tak naprawdę zawiera z 30-50% tego co angielski i chyba się nigdy to niezmienni...

Jeżeli gdzieś napisałem "Fa" to tak naprawdę myślę o FM po prostu słucham dużo disco z pola a "Mydełko FA" to moja ulubiona piosenka i często się pojawia na mojej playliscie.


Offline Huriel

  • Moderator Naczelny
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 323
  • KoHaniutka of Twierdza
    • Twierdza
Odp: Manewry
« Odpowiedź #10 : Marzec 26, 2009, 22:46:12 »
jak znajdę chwilę (także na przetłumaczenie z ang.) wrzucę opis wszystkich kombinacji kolorystycznych wraz z ich dzialaniem.

Nie obiecuję, że nastąpi to szybko:)
"The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it."
Terry Pratchett
www.twierdza.org.pl

Offline Avatarus

  • Administrator
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1070
    • Borówka Amerykańska
Odp: Manewry
« Odpowiedź #11 : Marzec 26, 2009, 22:58:25 »
No i bardzo dobrze, grunt to dobra współpraca
Szukasz roślin do ogrodu? Może jakies rarytasy, ciekawostki, ogrodnicze. Mamy spory wybór borówki amerykańskiej

Offline BetrezeN

  • Darczyńca
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 116
Odp: Manewry
« Odpowiedź #12 : Marzec 27, 2009, 00:07:41 »
To Elenal jeszcze tego nie zrobił? Po premii mu! :P

Offline hellsing

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 162
    • Narwhals
Odp: Manewry
« Odpowiedź #13 : Marzec 27, 2009, 01:01:39 »
To w ramach tej współpracy zacznę. (przepisuje to co mam zrobione, kilku pewnie jeszcze nie mam. Dodatkowo swobodnie interpretuję większość tłumaczeń){edit a teraz kopiuje bezczelnie z lotrobooka}[w kwadratowych nawiasach działanie]

Legenda:
G- Zielony
R- Czerwony
B- Niebieski
Y- Żółty

Parki:
Clash of Arms - RR - (podoba mi się ten opis) Ty i twój Towarzysz miażdżycie swój cel jakby dostał się miedzy młot o kowadło.[średni dem w jeden cel]

Misdirection - YY - Współpracując z Towarzyszem jesteś w stanie zadać głębokie rany twojemu wrogowi.[słąby dot w jeden cel]

Planned Attack- BB - Doskonała współpraca dodaje wam obu energii.[mała dawka powera dla obu uczestników]

Rallying Cry - GG - (też ładne) Ty i twój towarzysz wyzwalacie potężny okrzyk, który rozbudza światło(nie mam pojęcia jak rally przetłumaczyć) w sercach pobliskich członków drużyny.[całkiem spory heal co 2 sekundy przez 10sekund]

Trójki:

Resounding Strikes - RRR- Uderzasz na przeciwnika ze swoimi Towarzyszami jak grom z jasnego nieba. [średni dem w jeden cel]

Deception - YYY - Współpracując z Towarzyszem jesteś w stanie zadać głębokie rany twojemu wrogowi. Początkowa współpraca pozwala pogłębić rany.(tu też mam wątpliwości)

Three pronged Assault - BBB - Doskonała współpraca dodaje wam energii.[mała dawka powera dla wszystkich uczestników]

Mustering the Troops - GGG- Ty i twoi towarzysze wyzwalacie potężny okrzyk, który rozbudza światło w sercach pobliskich członków drużyny.[całkiem spory heal co 2 sekundy przez 12sekund]

Wrath of the Righteous - YGR/RGY - Współpraca doprowadza do tego, że jesteście zdolni zmiażdżyć i zranić przeciwnika, dodatkowo wzmacniając morale towarzyszy.[slaby dem, slaby wound + heal co2sek przez 14sekund].

Strength of the Pure - GRB/BRG - Współpraca doprowadza do zadania miażdżącego ciosu przeciwnikowi, dodatkowo wzmacniając morale i dodając energii drużynie.[Słaby dem + heal 2/14+ troche powera]

Sinister Plan - YBR/RBY - Pracując wspólnie tniecie przeciwnika, zadając mu głęboką ranę, dodatkowo dodając energii drużynie.[słaby wound + słaby dem +toche powera]

Will of the Strong - GYB/BYG - Pracując wspólnie zadajecie przeciwnikowi głęboką ranę, dodatkowo wzmacniając morale i dodając energii drużynie.[słaby wound + heal 2/14+toche powera]

Ale się zmęczyłem. Postaram się dodawać po 4 dziennie. Jak znajdę czas to więcej. Przyjmuje każdy rodzaj krytyki na klate :)  Mile widziane poprawki. { w wielu miejscach po prostu bezczelnie kopiowałem tekst z innych opisów, chcę być w miarę dokładny a twórcy gry fantazją się nie popisali w tym miejscu}
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2009, 13:16:38 wysłana przez hellsing »

Offline Elenal

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 658
Odp: Manewry
« Odpowiedź #14 : Marzec 28, 2009, 13:59:19 »
Pozwoliłem sobie złączyć w całość to co mamy do tej pory aby był lepszy podgląd.
Zastanawiam się, czy aby dobrze zrobiłem w taki sposób opisując ich działanie. hellsing poszedł zupełnie inną drogą prawie z nich rezygnując.
W prywatnej wiadomości jaką do mnie wysyłasz może znaleźć się przykładowo komplement pod moim adresem a nie pytanie, którego miejsce jest na forum.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16