Autor Wątek: Legendary Items  (Przeczytany 8878 razy)

Offline mundek

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 531
Legendary Items
« : Wrzesień 24, 2010, 16:19:28 »
Wersja testowa - 0.5.5
0.5 -> 0.5.5 Lista zmian
- dodano spis legacies, które podzielono na klasy postaci oraz broń i przedmioty klasowe dla nich
0.0 -> 0.5 Lista zmian
- utworzony ogólny zarys tematu
- przedstawiono ideę Legendarnych Przedmiotów

wersja niekompletna !!!
- brak jakichś graficzek ikonek takich broni
- brak opisanych settings/gems/runes
- brak opisanych legacies - dodano w 0.5.5
- brak tabelek z informacją który typ broni może być używany przez daną klasę
- brak informacji o typach class itemów ze względu na klasę postaci
- brak informacji o dostępnych tytułach dla broni
- planuję umieścić lokalizację relic-masterów i forge masterów - koordynaty + nazwy krain
- planuję umieścić informację o lokalizacji vendorów, którzy sprzedają Legendary Itemsy w Morii/Lothlorien/Mirkwood
- jeśli macie jakieś propozycje odnośnie kolejnych dodatków, o których jeszcze nie wspomniałem to śmiało
- jeśli macie coś brakującego typu typy legacies, gems/runes/settings, to wrzućcie niżej w poście. jestem w stanie samemu odszukać, ale jakby ktoś chciał braki pouzupełniać... :D
- jeśli znajdują się jakieś błędy merytoryczne, to również proszę o wzmiankę. Zakładam, że w tłumaczeniu mogłem się pomylić, a równie dobrze pewne dane mogły zostać pod wpływem patchów pozmieniane. dajcie zatem znać, jakby coś było nie tak

Legendary Items

Legendarne Przedmioty to specjalne przedmioty przypisane do klasy, które gracze mogą pozyskać począwszy od 2 Tomu Epickiego (Epic Volume II), dodane do gry wraz z pierwszym dodatkiem pt. Kopalnie Morii. Podobnie jak sami gracze, tak i legendarne przedmioty mogą awansować na wyższe poziomy poprzez zbierane przez nie doświadczenie. Ponadto przedmioty te posiadają Dziedzictwa (legacies), które dodają graczowi, gdy są w przedmiocie użyte, dodatkowe cechy lub buffy. Z każdym uzyskanym poziomem Legendarny Przedmiot otrzymuje specjalne punkty, którego mogą zostać wykorzystane na zwiększenie rangi posiadanych w przedmiocie Dziedzictw. Ponadto przedmioty te posiadają specjalne sloty, w które mogą być wstawione specjalne relikwiarze dodatkowo zwiększające buffy uzyskane z przedmiotu. Niektórze przedmioty posiadają także dodatkowe buffy, których gracz nie może zwiększać.


Ery Legendarnych Przedmiotów

Legendarne Przedmioty dzielimy według ich Ery pochodzenia. Im wcześniejsza jest to Era, tym silniejszym w przyszłości stanie się przedmiot. Liczba punktów otrzymywanych przez Legendarny Przedmiot zależy od Ery z której pochodzi dany przedmiot oraz minimalnego poziomu gracza wymaganego do jego noszenia.

Pierwsza Era
Druga Era
Trzecia Era

Jak zdobyć Legendarne Przedmioty

Aby korzystać z Legendarnych Przedmiotów musimy ukończyć ciąg zadań począwszy od Tomu 2, Księgi 1, Rozdziału 9, pt. Broń z Dawnych Dni (A Weapon of the Elder Days). Mimo oczywistych zalet związanych z otrzymaniem pierwszego Legendarnego przedmiotu, posiada on również kilka ograniczeń:
- poziom DPS broni z poziomu 51,
- możliwość awansu jedynie do poziomu 30.

Kolejne Legendarne Przedmioty gracz może uzyskać następującymi sposobami:
1) z pokonanych potworów z poziomu 51 i większego, także z przedsionków Morii - różna broń Drugiej i Trzeciej Ery,
2) z pokonanych potwórców z Mrocznej Puszczy o poziomach 61-65 - szansa na przedmiot z Trzeciej Ery
3) z pokonanych potwórów z przedziału poziomów 51-55 istnieje szansa na uzyskanie Zardzewiałych Krasnoludzkich Narzędzi (Rusted Dwarf Tools), z którego u specjalnych handlarzy będzie można uzyskać przedmioty z poziomu 53-55 z Trzeciej Ery.
4) z pokonanych potworów z poziomu co najmniej 56 istnieje szansa na uzyskanie Khuzdul Tablets, które u specjalnych handlarzy mobą zostać wymienione na przedmioty z poziomów 57-59 z Trzeciej Ery.
5) Kilku handlarzy z Mrocznej Puszczy wymienia Brązowe Pióra Melledhrimów (Malledhrim Bronze Feathers) na przedmioty z Trzeciej Ery z poziomów 61-64.
6) Gracze o najwyższym poziomie wtajemniczenia w swoich Gildiach Rzemieślniczych będą mogli wytworzyć Przedmioty Trzeciej i Drugiej Ery z poziomu 60 i wyższych.
7) Przedmioty z poziomu 65 z Drugiej Ery będzie można wytworzyć jedynie dzięki najwyższemu poziomowi wtajemniczenia w Gildii Rzemieślników.
8) Dzięki Bright Emblems of Nimrodel uzyskiwanym z pokonanych na rajdach bossów będzie można uzyskać Legendarne Przedmioty Pierwszej Ery z poziomów 59-60.
9) W chwili obecnej Śródziemie nie oferuje Przedmiotów z Pierwszej Ery na poziomie 65.


Identyfikacja oraz awansowanie Legendarnych Przedmiotów.

Identyfikacja przedmiotów

Legendarne przedmioty przypisane są do poszczególnych klas i nie jest możliwe użycie przedmiotu przypisanego do innego klasy, niż nasza. Aby móc korzystać z Przedmiotu należy go najpierw zidentyfikować. Dokonać tego można u specjalnych handlarzy w Morii, Lothlorien oraz Mrocznej Puszczy. Po ukończeniu ciągu zadań począwszy od Tomu 2, Księgi 1, Rozdziału 9, pt. Broń z Dawnych Dni (A Weapon of the Elder Days), możliwe będzie również korzystanie z usług tego typu handlarzy w Thorin's Gate (Ered Luin), Mirobel (Eregion) oraz w Rivendell (Trollshaws). Po identyfikacji z przedmiotem możemy zrobić nastepujące czynności:
1) Wyrzucić, czyli bezpowrotnie stracić,
2) Wystawić na aukcję w Domu Aukcyjnym, pod warunkiem, że broń nie została przez nas w żaden sposób użyta,
3) Umieścić w ręce/rękach, uniemożliwia to jej sprzedaż,
4) Umieścić w slocie służącym do zbierania doświadczenia przez broń. Sloty te dostępne są pod kombinacją przycisków Shift + I. Nie można tam umieszczać broni, która nie jest przypisana do naszej klasy.
5) Rozebrać na czynniki, z których uzyskuje się relikwie, których używać można w innych przedmiotach legendarnych.


Awansowanie przedmiotów

W przypadku, gdy z naszym zidentyfikowanym legendarnym przedmiotem wiążemy nadzieje, możemy przeznaczyć go do awansowania. Wciskamy kombinację Shift + I i w jednym z dostępnych 6 slotów umieszczamy nasz przedmiot. Taki przedmiot widnieć będzie ciągle w naszych torbach, jednakże od tego zbierać on będzie doświadczenie.

UWAGA: Samo posiadanie przedmiotu w torbie nie powoduje jego rozwoju, toteż również przedmiot, którym będziemy wojować powinien najpierw zostać włożony do slotu.

UWAGA 2: W danej chwili możemy zbierać doświadczenie u maksymalnie 6 przedmiotów!! Jedynym sposobem, żeby wyciągnąć przedmiot ze slotu jest jego rozłożenie na czynniki u Relic-mastera. Powoduje to jego całkowite i nieodrwacalne zniszczenie. Ponadto nie można przemieszczać raz osadzonych przedmiotów między slotami.

Awansowanie przedmiotów legendarnych odbywa się dzięki gromadzenia doświadczenia przez te przedmioty (item XP). Doświadczenie to można uzyskać na 3 sposoby:
- zabijając przeciwników, którzy w normalnych warunkach przynosiliby doświadczenie także graczowi. Mowa tutaj o przeciwnikach innych niż koloru szarego (zbyt słabych)
- dzięki używaniu Run Dziedzictwa (Heritage Runes). W przypadku tych run ważne nalezy zwrócić uwagę do którego poziomu legendarnego przedmiotu dana runa jest stworzona. Nie da się bowiem użyć Runy, która działa tylko na przedmiotach do 60 poziomu, na przedmiocie z poziomu np. 65.
- wykonując i kończąc zadania, których nagrodą jest doświadczenie dla przedmiotów.

Doświadczenie wymagane przez przedmioty na poszczególnych poziomach

opisuje tabelka
1. Poziom, 2. Łączne Doświadczenie do osiągnięcia poziomu, 3. Ilość potrzebna do osiągnięcia poz.
Poz. Łączny Exp do Poz.   Wzrost od poprzedniego poz.
1    0                  0
2    100                  100
3    350                  250
4    850                   500
5    1,700          850
6    3,000          1,300
7    4,850          1,850
8    7,718          2,868
9    11,130          3,412
10    15,435          4,305
11    20,738          5,303
12    27,143          6,405
13    34,755          7,612
14    43,680          8,925
15    54,023          10,343
16    65,888          11,865
17    79,380          13,492
18    94,605          15,225
19    111,668               17,063
20    130,673               19,005
21    151,725               21,052
22    174,930               23,205
23    200,393               25,463
24    228,218           27,825
25    258,510          30,292
26    291,375          32,865
27    330,031          38,656
28    372,200          42,169
29    418,068         45,868
30    467,828                    49,760

Ponadto na poziomach od 31 do 60 wzrost o poziom następuje

każdorazowo po zdobyciu:
- 20 000 item XP dla przedmiotu z Trzeciej Ery
- 40 000 item XP dla przedmiotu z Drugiej Ery
- 80 000 item XP dla przedmiotu z Pierwszej Ery

Doświadczenie dla przedmiotu legendarnego otrzymywane za zabicie przeciwnika lub skończenie zadania dzielonej jest w zależności od ilości przedmiotów aktualnie umieszczonych w slotach (Shift + I), a które jeszcze nie osiągnęły maksymalnego poziomu lub nie zostały z awansowania wyłączone.
 
1 przedmiot   - 100%
2 przedmioty  -  60%
3 przedmioty  -  48%
4 przedmioty  -  40%
5 przedmiotów -  36%
6 przedmiotów -  36%

Matematycznym okiem:
1 przedmiot   - 100%
2 przedmioty  - 120%
3 przedmioty  - 144%
4 przedmioty  - 160%
5 przedmiotów - 180%
6 przedmiotów - 216%
zdobytego z zadania lub za zabitego przeciwnika doświadczenia dla przedmiotu. Mądrze jest zatem mieć jak najwięcej jednocześnie "doświadczanych" przedmiotów.


Dziedzictwa (Legacies)

Każdy z Legendarnych Przedmiotów posiada tzw. Dziedzictwa. Dziedzictwo to specjalny modyfikator umiejętności, których dane

dziedzictwo dotyczy (dodaje, zwiększa wartości umiejętności, których dotyczy). Każde Dziedzictwo ma Poziom, najniższy to Poziom 1 (Tier 1), a najwyższy 6 (Tier 6). Wyjątkiem jest wartość DPS, którą można podnosić do 7 Poziomu. Część Dziedzictw, w zależności od tego, które umiejętności modyfikują, mogą być podniesione aż do 9 Poziomu. Podnoszenie Poziomu Dziedzictw odbywa się poprzez przydzielenie im Punktów Dziedzictw otrzymywanych za każdy awans przedmiotu o 1 poziom.


Relikwie: Oprawy, Klejnoty, Runy

Każdy z Legendarnych Przedmiotów posiada po 1 slocie dla Oprawy (Setting), klejnotu (Gem) oraz Runy (Rune) oraz 1 slot dla

własnoręcznie wytworzonej relikwii (dzięki wysokiej umiejętności craftingu oraz przepisowi z gildii rzemieślniczej). W każdym ze slotów można umieścić dowolny z typów przedmiotów (oczywiście w odpowiednim slocie odpowiedni typ, a nie np. 3 klejnoty). Również te relikwie posiadają swój poziom, a im większy on jest, tym silniejsze efekty graczowi przynosi. Silniejsze Runy uzyskać można u handlarza poprzez połączenie 5 run z 1 poziomu. Łączyć można 5 dowolnych run z danego poziomu, czego efektem będzie 1 lub kilka run poziomu o 1 stopień wyższego.

Spis Run WKRÓTCE


Legendarne Zwoje

Zwoje można uzyskać w następujący sposób:
- handel
- dzięki Medalionom Dol Guldur
- kupując je za punkty ze Skirmishów
- rozkładając legendarne przedmioty (Deconstruct)

Rodzaje Zwojów:
1) Legendary Point Reset Scroll
zadaniem zwoju jest zresetowanie punktów, które przydzieliłeś Dziedzictwom w swoim przedmiocie. Istnieją 2 typy zwojów:
- Scroll of Lesser Renewal - resetuje punkty w przedmiotach o poziomie nie większym niż 60
- Scroll of Renewal - resetuje punkty w przedmiotach o poziomie nie większym niż 65

Można je otrzymać albo za punkty ze Skirmishów albo w Thangulhad za najwyższą z reputacji u Melledhrimów w wymianie za 2 Złote Gwiazdy oraz 20 Brązowych Piór.

2) Legacy Upgrade Scroll
Zwiększa 1 Poziom wybranego Dziedzictwa.
- Scroll of Lesser Empowerment - dla przedmiotów do 60 poziomu
- Scroll of Empowerment - dla przedmiotów do 65 poziomu

3) Legacy Replacement Scroll
Zamienia 1 Dziedzictwo na to zawarte na zwoju. Nie można zamienić Dziedzictwa na takie, które już występuje w przedmiocie.
Podobnie jak poprzednio istnieją 2 typy zwoju, dla 60 i 65 poziomu. Punkty z takiego Dziedzictwa mogą zostac ponownie użyte.

4) Legacy Exchange Scrolls
Podobnie jak wyżej.

5) Level Unlock Scroll
Dodaje dodatkowych 10 poziomów doświadczenia do wybranego przedmiotu. Wersja Lesser - maksymalnie do 60lvlowego przedmiotu, Scroll of Delving do przedmiotu z maksymalnie 65 poziomem. Nie można użyć go więcej niż raz na 1 przedmiocie.


Przekuwanie oraz Rozbiórka

Co każde 10 poziomów przedmiot trzeba przekuć u Forge-mastera. Przy każdym przekuciu do przedmiotu można dodać 1 Dziedzictwo z tych dostępnym w danej chwili. Mozna też zmienić nazwę przedmiotu, dzięki resetowi punktów dziedzictwa ponowną ich dystrybucję. Można także bezstratnie wyciągnąć włożone wcześniej relikwie.


Rozbiórka Legendarnego Przedmiotu

Każdorazowo u Relic-mastera możesz zniszczyć Legendarny przedmiot, którego aktualnie nie masz w ręce (jeśli masz, a chcesz go rozłożyć na czynniki pierwsze, musisz najpierw go przełożyć do inventory). Rozbiórka przedmiotu daje graczowi szanse na otrzymanie:
- Runy Dziedzictwa (Heritage Rune). Przedmiot musi mieć co najmniej 11 poziom doświadczenia,
- Relikwie. Wyższy poziom przedmiotu, szansa na większą ilość run o wyższych poziomach,
- Fragmenty lub odłamki Legendarnych Przedmiotów (Legendary Fragment, Legendary Shards), które są potrzebne do tworzenia Legendarnych Przedmiotów.

UWAGA: Jeśli zdecydujesz się rozłożyć na czynniki legendarny przedmiot stracisz Relikwie, które w niego wsadziłeś. Zaleca się zatem trzymanie przedmiotu do osiągnięcia poziomu umożliwiającego jego przekucie (10, 20, itd.), kiedy to relikwie wcześniej włożone w przedmiot stają się ponownie dostępne.


Źródło: lotro-wiki.com + własne doświadczenia
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2011, 22:07:31 wysłana przez mundek »

Snowbourn, Hobbiton, Cotstream, Harrow Road 3

Offline mundek

  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 531
Odp: Legendary Items
« Odpowiedź #1 : PaĹşdziernik 10, 2010, 13:03:32 »
Dziedzictwa w podziale na klasy postaci
Poniżej oryginalna angielska forma dziedzictw wystepujących w LotRO dla każdej z dostępnych klas. nie ma sensu ich tłumaczyć, bo w grze i tak występują w wersji angielskiej, a tłumaczenie ani nie pomoże, ani nie ułatwi. Gdy znajdę czas postaram się pokrótce je opisać.

1.1 Burglar - dziedzictwa dla broni
Burglar skill bleed damage multiplier
Small Snag Cooldown
Feint Attack Cooldown
Position Surprise Strike from Stealth
Surprise Strike Critical Rating
Cunning Attack bleed stack chance
Critical response skill damage
Subtle Stab critical multiplier
Riddle Range
Tricks Range
Location is Everything cooldown
Lucky Strike Cooldown
Well-placed Strike cooldown
Provoke Threat
Quiet Knife Devastating Critical Buff Duration
Ready and Able cooldown

1.2 Burglar - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Gamble Chance
Skills Critical Multiplier
Off-hand Critical chance
Positional Damage
Gambler Devastating Critical Buff Duration
Mischief Maker Devastating Critical Buff Duration
Addle Cooldown
Increased Healing from Mischievous Glee
Tricks Duration
Pulse Modifier for Glee
Sneak Movement speed
Stealth Level
Hide in Plain Sight Cooldown
Clever Retort Damage and Healing
Increased Range for Reveal Weakness
Confound Countdown duration
Addle Induction multiplier

2.1 Captain - dziedzictwa dla broni
To Arms Duration
Kick Cooldown
Telling Mark Damage
Devastating Blow Critical Rating
Pressing Attack Critical Rating
Melee Skill Power Cost
Maximum targets for Pressing Attack
Morale from Motivating Speech
Cry Power Cost
Tactics: On Guard Parry Rating Buff
Tactics: Relentless Attack' Critical Rating Buff
Routing Cry Damage
Blade of Elendil Damage
Cutting Attack Bleed Damage
Defensive Strike Armour Buff
Increased Duration of Make Haste

2.2 Captain - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Tactics: Focus in-Combat Power Regen Buff
Healing from Rallying Cry
Rallying Cry Cooldown
Valiant Strike Morale Return
Healing from Strength of Will
Vocal Skills Healing
Melee Skills Healing
Words of Courage Power and Morale Cost
IDOME Duration
Time of Need Cooldown
Captain's Escape from Darkness Cooldown
Muster Courage cooldown
Time of Need Cost
Grave Wound Cooldown
Shield of Dunedain cooldown
Shadow's Lament Cooldown

3.1 Champion - dziedzictwa dla broni
Feral/Savage Strikes Damage
Brutal Strikes Damage
Relentless Strikes Damage
Rend Bleed Damage
Wild Attack Damage
AoE Damage
Critical Damage Magnitude
Sprint Duration
Sudden Defense Duration
Battle Frenzy Cooldown
Sound the Attack/Horn of Gondor Damage
Hamstring Duration
Combat Effect Delay
Rend Armor Debuff

3.2 Champion - dziedzictwa dla przdmiotu klasowego
Ardour/Glory Parry and Evade Bonus
Ardour/Glory Pip Generation
Ebbing Ire Cooldown
Swift Strike Power Reduction
Bracing Attack Heal
Stun Duration – Horns
AoE skills Power Reduction
Ardour/Glory ICPR
Adamant/Invincible Duration
Rising Ire Cooldown
Heroics Heal Chance
Rend Bleed Pulses
Sudden Defense Parry and Evade bonus
Fight On Duration
Range Hamstring
Strikes Power Cost reduction

4.1.1 Guardian - dziedzictwa dla broni jednoręcznej
Overwhelm Critical Rating
Vexing Blow Damage
Bash Damage
Guardians's Pledge Cooldown
Guardian's Ward Duration
Sweeping Cut Damage
Whirling Retaliation Damage
Guardian Area Effect Melee targets

4.1.2 Guardian - dziedzictwa dla broni dwuręcznej
Overwhelm Critical Rating
Overpower Power Cost
Brutal Assault Damage
Guardian's Pledge Cooldown
Guardian's Ward Duration
Sweeping Cut Damage
Whirling Retaliation Damage
Guardian Area Effect Melee targets

4.1.3 Guardian - dziedzictwa wspólne dla obu typów broni
Targeted Melee skills range
To the King damage
Guardian Bleed Damage
Charge duration
Warrior’s Heart duration
Stamp cooldown
Guardian Bleed pulses
Turn the tables Cooldown

4.2 Guardian - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Catch a Breath Morale heal
Skill threat
Cry Resist Chance
Challenge Targets
Guardian’s Ward damage
Sting damage
Guardians Ward Block rating
Guardians Ward Parry rating
Catch a Breath Cooldown
Guardians Threat Parry and Block rating
Shield Wall Range
Reactive Block damage
Power Restore on Reactions
Warrior’s Heart morale heal
Stagger Effect Duration
Shield Smash damage
Increased Block, Parry and Evade from Protection
Stagger Positional Damage
Stagger critical rating

5.1 Hunter - dziedzictwa dla broni
Melee Critical Multiplier
Blindside Critical Rating
Needful Haste Duration
Beneath Notice Cooldown
Find the Path Movement bonus
Improved Strength Of Earth Morale Regen
Precision Stance Critical Magnitude
AoE Skills Maximum Targets
Desperate Flight Cooldown
Stealth Detection
Swift Stroke Parry/Evade Rating Buff
Low Cut Bleed Chance
Agile Rejoinder Heal Chance
Melee Critical Rating
Press Onward Cooldown
Traited Intent Concentration Power bonus

5.2 Hunter - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Induction Bow Critical Multiplier
Focus Bow Critical Multiplier
Ranged Skill Evade Chance Modifier
Ranged Skill Block Chance Modifier
Induction Bow Power Cost
Merciful Shot cooldown
Focus Bow Power Cost
Strength Quick Shot Slow
Quick Shot Critical Rating
Ranged Evade Rating
Distracting Shot Resistance Penetration
Burn Hot Damage
Induction Bow Threat
Focus Bow Threat
Heart Seeker Damage
Endurance Quick Shot Threat
Barbed Arrow Bleed Damage
Distracting Shot Cooldown

6.1 Lore-Master - dziedzictwa dla broni
Light of the Rising Dawn Critical Multiplier
Cracked Earth Range
Tactical Skills Direct Damage
Staff Strike Cooldown
Fire Skills Critical Multiplier
Light of the Rising Dawn Damage
Burning Embers Initial Damage
Increased Power from Share the Power
Burning Embers Range
Sticky Gourd Direct Damage
Gust of Wind Damage
Ents Go To War Damage
Lightning Storm Damage
Test of Will Damage
Cracked Earth Damage
Storm Lore Damage
Lightning Skills Critical Rating

6.2 Lore-Master - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Beacon of Hope Healing
Target Tactical Damage Skills Resist Rating
Target Physical Resist Rating
Fire Skills Critical Rating
Wizard's Fire Pulses
Burning Embers Pulses
Non Damaging Sign of Power Durations
Ancient-Craft Targets
Target Fire Damage Skills Resist Rating
Test of Will Devastate Damage
Duration Curing Skills Resistance
Inner Flame Healing
Fire Damage Over Time
Bane Flare Targets
Fire-Lore Targets
Increased Threat from Sign of Rage
Increased Morale from Sign of Protection

7.1 Minstrel - dziedzictwa dla broni
Triumphant Spirit Cooldown
Call to War Skills Resistance Chance
Piercing Cry Damage
Call of Oromë Damage
Soliloquy of Spirit HoT Pulses
Rally! Cooldown
Healing Threat
Call of the Second Age Targets
Call to Fate Critical Multiplier
Recovery time Still as Death
Tier 1 Ballad Damage
Tier 2 Ballad Damage
Target Resist Cry of Valar
Cure Fear Cooldown

7.2 Minstrel - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Target Ballad Resist Rating
Healing and Motivation Skills Morale Healing
Raise the Spirit Healing
Bolster Courage Healing
Inspire Fellows Healing
Ballad of War Magnitude
Healing Skills Power Cost
Target Song Resist Rating
Chord of Salvation Cooldown
Echoes of Battle Resistance Rating Debuff
Cry of the Chorus Cooldown
Song of the Dead Cooldown
Ballad of Unshakable Will Fear Resistance
Ballad of Flame Fire Defence

8.1 Rune-Keeper - dziedzictwa dla broni
Healing Attuned Skill Power Cost
Battle Attuned Skill Power Cost
Fury of Storm Damage
Fire Skill Damage
Healing
Wrath of Flame Damage Over Time
Healing Over Time
Steady Attuned Skill Power Cost
Chill of Winter Damage
Fury of Storm Critical Multiplier
Vivid Imagery Targets
Distracting Flame Cooldown
Target All Skills Resist Rating
Chill of Winter Debuff Duration
Glorious Foreshadowing Duration

8.2 Rune-Keeper - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Distracting Winds Cooldown
Writ of Health Healing
Self Motivation Power Return
Shocking Words Stun Chance
Pulses Prelude to Hope
Writ of Fire Damage
Essence of Flame Damage
Scribe's Spark Damage
Chilling Rhetoric Cooldown
Frozen Epilogue Cooldown
Target Shocking Touch Resist Rating
Do Not Fall This Day Cooldown
Word of Exaltation Cooldown
Mending Verse Healing
Epic for the Ages Healing
Ceaseless Argument Power Cost

9.1 Warden - dziedzictwa dla broni
Exultation of Battle Threat
Mighty Blow Damage
Wages of Fear Positional Damage
Recklessness Attack Duration
Wall of Steel Parry Rating
Piercing Strike Threat
Spear of Virtue Threat
War Cry Threat
Power Fierce Resolve Gambit Line
Javelin Toss Range
Ambush Critical Multiplier
Critical Strike Critical Multiplier
Spear of Virtue Damage
Surety of Death Damage Over Time
Hampering Javelin Duration
Boar's Rush Critical Rating
Onslaught Damage
Power, Power Attack Gambit Line

9.2 Warden - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Determination In Combat Morale Regeneration
Conservation In Combat Power Regeneration
Dark Before Dawn Power Restored
Celebration of Skill Healing
Restoration Morale Healed
Dance of War Evade Rating
Safeguard Healing
Heal bonus for Conviction
Power Safeguard Gambit Line
Shield Piercer Duration
Careful Step Duration
Forced March Max Power Penalty
Shield Mastery Block Rating
Resolution Resist Rating
Ambush and Careful Step Induction
Reduced To-Hit Movement penalty for Javelin Skills
Duration Adroit Maneuver
Duration Warden’s Triumph

co do ich opisów - módlcie się bym znalazł porę :D
ewentualnie jeśli grasz którąś z klas i wiesz o niej tak wiele, to napisz po 1-2 zdaniu o każdym z dziedzictw i wrzuć swój text poniżej. w chwili wolnej zedytuję ten post o Twoje informacje z adnotacją, kto je opisał. będzie szybciej/łatwiej
« Ostatnia zmiana: PaĹşdziernik 10, 2010, 13:05:54 wysłana przez mundek »

Snowbourn, Hobbiton, Cotstream, Harrow Road 3

Offline m3fist087

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Legendary Items
« Odpowiedź #2 : Styczeń 22, 2013, 11:40:33 »
Odświeżam temacik uzupełniając oznaczenia dziedzictw dla Lore-master'a, odświeżając je (info pochodzi z lotro-wiki.com) oraz dodając z własnego doświadczenia ich przydatność. W razie uściśleń, bądź poprawek proszę o kontakt :)


6.2 Lore-Master - dziedzictwa dla przedmiotu klasowego
Beacon of Hope Healing - Zwiększa procentowo leczenie Beacon of Hope, przydatne głównie w 3 osobowych instancjach, gdzie LM zajmuje się leczeniem, polecałbym do CC booka.
Target Resistance (Damaging Skills) - Zmniejsza odporność moba na skille zadające obrażenia, generalnie zawsze przydatne, konieczne do DPS booka.
Target Resistance (Debuffing Skills) - Zmniejsza odporność moba na skille debuffujące (czyli praktycznie na wszystkie skille używane przez LM'a w raidach), konieczne do CC booka.
Fire Skills Critical Rating - Zwiększa procentowo występowanie krytycznych obrażeń skilli ogniowych (czyli podstawowych skilli zadających obrażenia przez LM'a), konieczne do DPS booka.
Wizard's Fire Pulses - Zwiększa ilościowo pulsy działania skillu. Przydatne wedle stylu i uznania. Moim zdaniem może się przydać do Ettenmoors
Burning Embers Pulses -  Zwiększa ilościowo pulsy działania skillu. Przydatne wedle stylu i uznania. Moim zdaniem konieczne do Ettenmoors.
Non Damaging Sign of Power Durations - Zwiększa czas trwania skilli Sign of power (generalnie wszystkich skill debuffujących). Konieczne do CC booka, przydatne na Ettenmoors.
Ancient-Craft Targets - Zwiększa ilość mobów objętych działaniem skilla Ancient-craft. Do użytku wedle uznania.
Target Resistance (Fire Skills) - Zmniejsza odporność moba na skille ogniowe. Konieczne do DPS booka.
Test of Will Devastate Damage - Zwiększa procentowo obrażenia zadawane przez Dewastujące uderzenie skilla Test of Will. Moim zdaniem zbędne.
Duration Curing Skills Resistance
Inner Flame Healing - Zwiększa procentowo leczenie skilla Inner Flame. Wedle uznania, zależy od stylu grania.
Fire Damage Over Time - Zwiększa procentowo obrażenia skilli ogniowych zadających obr. po czasie. Konieczne do DPS Booka.
Bane Flare Targets - Zwiększa ilość mobów objętych działaniem skilla Bane Flare. Do użytku wedle uznania.
Fire-Lore Targets - Zwiększa ilość mobów objętych działaniem skilla Fire-Lore. Do użytku wedle uznania.
Threat - Sign of the Wild: Rage - Zwiększa procentowo zagrożenie oddziałujące na moba generowane przez zwierzaka. Wedle uznania, zależy od stylu gry.
Morale - Sign of the Wild: Protection - Zwiększa procentowo żywotność naszego zwierzaka, dodatkową pochodzącą ze skilla. Wedle uznania, zależy od stylu gry.

Offline Exilia

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Arkenstone
    • BLOG
Odp: Legendary Items
« Odpowiedź #3 : PaĹşdziernik 09, 2014, 08:31:29 »
Przecież to nie jest prawda... Relikwie (chodzi o runy, settingi i tak dalej, nie?) można wyciągnąć jedynie za pomocą odpowiedniego scrolla (Relic removal scroll - z wyjątkiem tych crafted), przy czym level itemu nie ma znaczenia.
Po rozłożeniu owej legendarnej broni dostajemy losowy zestaw "relikwii" - im wyższy level tym więcej i tym lepsze. Mylę się?

Offline Vinyalote

  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 122
Odp: Legendary Items
« Odpowiedź #4 : PaĹşdziernik 13, 2014, 16:05:42 »
Cały temat jest mocno nieaktualny, nie widziałem w necie całkowicie poprawnych, ale też nie szukałem jakoś bardzo.
Bractwo Zmierzchu, Laurelin

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16